subota, 6. travnja 2019.

Ljudi su se oduševili nakon što su i sami isprobali trik. Jedna je žena priznala da je na taj način oprala zastor na tušu

loading...
bijela-odjeca

Čime god da uprljate bijelu majicu, mrlje ćete se vrlo teško riješiti. Jedna majka otkrila je genijalan trik s kojim mrlje na bijeloj odjeći nestaju kao da ih nikad nije ni bilo. Sve što koristi je proizvod namijenjen za sterilizaciju bočica za bebe.

Ashley Baxter iz Škotske svoju je umotvorinu podijelila na Facebooku i oduševila korisnike. Bezuspješno je pokušavala ukloniti mrlju s kćerine majice za školu, a onda je negdje pročitala o tekućini za sterilizaciju, blagoj formi izbjeljivača koji je zapravo vrlo jeftin.

Jednu stvar ipak ne skida

“OK, malo me sram ovo objaviti, ali… Budući da klinci vole istraživati, zakapaju se hranom, bojom i sl., vidjela sam savjet na stranici Mrs Hinch o tekućini za sterilizaciju (ona nije isprobala trik pa sam se ja usudila jer piše da uklanja mrlje)”, napisala je majka.

Izvor: net

0 komentari:

Objavi komentar

Unordered List

Sample Text

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Pokreće Blogger.

Translate

Uradite ovo 5 minuta prije kupanja i vaša koža će biti savršena, bez i jedne mrlje u samo jednoj sedmici!

Svi mi želimo da naša koža bude zdrava i lijepa. Odmorite malo od hemijskih preparata i okrenite se prirodnim rješenjima. Mnogo puta smo o...

loading...

Popular Posts

Recent Posts

Text Widget