četvrtak, 18. travnja 2019.

Pozdrav drage mame i trudnice,stranicu 9 mjeseci pratim od svoje trudnoće,htjela bi da podijelim svoje porodjajno iskustvo od prije dva mjeseca kako bi ohrabrila sve mlade majke posebno prvorotke kao što sam i ja bila..

14159202_1489466091079586_317666395_n





Naime kada je moj muž rekao da želi imati dijete ja sam odgadjala samo iz straha od poroda.Onda se desilo,dvije crtice na testu i moja “paraliza” na pomisao na porod..Moja trudnoća je prošla sasvim ok,Jela sam sve što se pojesti moglo,i iako su me moji stavili kao pod stakleno zvono pokušavala sam sve da radim,smiješno je reći od pranja prozora i rabanja podova pa do svakodnevnih šetnjih.

Mom mišu se nije dalo vani,u maminom stomaku je bilo udobno tako da su nam 9.dan poslije poroda naručili indukciju na sto sam ja rekla da to nece biti tako i da ce moja beba doci prije indukcije i pošto je sve bilo ok sa bebom htjela sam da čekam..Uistinu mala princeza je dan prije indukcije odlučila da je vrijeme,Bolovi su počeli u 2h poslije ponoći i tada sam dobila neku snagu ok to je to šta da radim?

Odlučila sam da slušam svoje tjelo uzela papir i olovku i pratila trudove.Iako sam bila prvorotka znala sam da nije još vrijeme za bolnice,a i nisam htjela da me tamo stave na krevet ili hodam po bolnici nego mi je draže bilo da čekam kući..Tako sam kući popila kavu,tuširala se,odmarala izmedju trudova,šetala,gledala tv,a moj muž dobio nervni slom 😂..

loading...
U 17:30 sam osjetila trudove na manje od 5 minuta i krenula prema bolnici,bolnica je udaljena od mene svega 10-15 min.Tamo kad sam stigla iako živim u inostranstvu babica me ostavila na hodniku da čekam dok ona “nešto obavi”,čekala sam i slušala svoje tjelo.Babica je došla i pitala za epiduralnu,pošto je to ovdje sasvim normalna stvar,na šta sam ja odbila.

Samnom je cijelo vrijeme bio moj mužkoji je bio moja epiduralna masirao mi je toplin oblogama ledja i zaista mnogo pomogao.Poradjala me samo jedna babica,doktor se pojavio na kraj i insistirao da me sjeku,što sam naravno isto tako odbila pošto sam jednostavno znala da nema potrebe a i babica se složila,Doktora sam ponovno vidjela prilikom šivanja.

Moj andjeo je u 20:44 stigla na svijet.line9

Ono na šta bi posebno htjela skrenuti paznju:na odjelu su skoro pa sve majke s kojima sam pričala rodile uz epidural ili dogovoreni carski rez.Ne želim nikoga da osudjujem ali se dobro informisite o epiduralnoj buduće mame,mnogima od njih su bebe izvlačene vakumom,i porodjaj sam im je trajao duže,posljedice ne ostaju samo na majci,kad budete odlučivale pomislite na bebicu.Moram dodati da sam jako osjetljiva na bol a sutra dan poslije poroda sam svojima rekla da želim ponovno,neopisivi osjećaji..Lijepi pozdrav i oprostite na opširnosti..😘😘😘😘😘

Željela bi ostati anonimna..Hvala vam na ovoj stranici na mom putu mi je mnogo pomogla..

Hvala vama što ste pratili celu trudnoću i što vam je pomoglo . Malenoj princezici želim divno i bezbrižno detinjstvo :*

autor priče . anonimna mama

0 komentari:

Objavi komentar

Unordered List

Sample Text

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Pokreće Blogger.

Translate

Uradite ovo 5 minuta prije kupanja i vaša koža će biti savršena, bez i jedne mrlje u samo jednoj sedmici!

Svi mi želimo da naša koža bude zdrava i lijepa. Odmorite malo od hemijskih preparata i okrenite se prirodnim rješenjima. Mnogo puta smo o...

loading...

Popular Posts

Recent Posts

Text Widget