utorak, 30. travnja 2019.

90%mama pronaćiće se 😄🤣🤣


ODOH U ….. ” Odoh u pizdu materinu.
Da prostiš.
Ili ne ‘prostis.
Kako hoćes, ali ja odoh.

Dok smo brat i ja bili deca, stalno smo se tukli. Majku smo izludjivali, jer to tako treba.
Njena glavna je bila: ” ama prekinite, jedino se mi čujemo u ovoj zgradi. ”
Jos bolja joj bila ona: ” ako ne prekinete odmah,ja odoh. ”
Tajac. Brat u ruci drži pramen moje kose, na pola puta da me počupa, ja levom rukom držim njega da ne pobegne, a desna je u visokom zamahu da ga ošamarim.
Zaledjena slika.
Bedo gledamo majku. – gde ćes, majko ?? – ODOH U PIZDU MATERINU. ODOH NEGDE. OSTAĆETE SAMI.

Pretnja je uvek palila. Posle tih rieči, ne smeta niko nikom, cak šta više uživamo zajedno. Brat i ja. Dva majmuna do neki dan.

U tim godinama, mislila sam da će majka stvarno da ode.
Ta ” pizda materina ” mi je delovala kao možda neko mesto u prirodi gde se okupljaju sve majke čija se deca tuku. Sve majke čija deca ne slušaju.
Posle sam mislila da če majka otići i nas zaboraviti. Šta znam.. Naravno, nikad nije otišla i uvek je bila tu. Dočekala je da se brat i ja slažemo, hvala Bogu.

Sad kad sam ja majka, redovno posećujem ono mesto gde sve majke odlaze kad im je svega preko glave.
Juče, sin plače i nervozan je.
Muž ne plače, ali je nervozan.
Ja u PMS-u.
Ručka nema.
Kuhinja u haosu.
Kupatilo u haosu.
Dnevni.. koji dnevni ??? Zar imamo dnevni boravak ? Ah da, imamo, ali se ne vidi od igradaka.

loading...
Malo ribam kupatilo, malo nosim dete, malo zovem muža, malo sebe samaram da se dohavizam, malo opet ribam kupatilo, malo plačem, itd.

U jednom momentu sam zavrištala: ” PREKINITE ! AKO NE PREKINETE, JA ODOH. ”
Dete ućuti.
Muž stade.
Kaùe: ” gde ćes ti ?” Rekoh: ” ODOH U PIZDU MATERINU. ODOH NEGDJE. OSTATI ĆETE SAMI. BAŠ ME BRIGA. ”

Tišina u kući.
Ja se okrenem na peti i lukavo se nasmešim. Pobeda moja !! Hvala ti majko što si mi rekla gde idu sve majke kad im je svega preko glave !! ”

Autor Esma Banjić Šehić. Esmu možete da pratite na instagram profili OVDE

Svako kopiranje zloupotreba Esminih tekstova je zakonom zabranjena bez dozvole autora .

Devet meseci ima dozvolu na svaki Esmin tekst !

0 komentari:

Objavi komentar

Unordered List

Sample Text

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Pokreće Blogger.

Translate

Uradite ovo 5 minuta prije kupanja i vaša koža će biti savršena, bez i jedne mrlje u samo jednoj sedmici!

Svi mi želimo da naša koža bude zdrava i lijepa. Odmorite malo od hemijskih preparata i okrenite se prirodnim rješenjima. Mnogo puta smo o...

loading...

Popular Posts

Recent Posts

Text Widget